Konferencja „Technologie w terapii autyzmu oraz terapii logopedycznej i pedagogicznej"

Jak zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną na odległość w terapii autyzmu oraz terapii logopedycznej i pedagogicznej? Jakie metody działają, a jakich należy unikać? I jak radzą sobie w tej sytuacją terapeuci, dzieci i ich rodzice?

Aby odpowiedzieć na te i inne pytania, do udziału w eKonferencji zaprosiliśmy terapeutów, nauczycieli, dyrektorów i innych ekspertów w dziedzinie szeroko rozumianych specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych. W swoich wystąpieniach podzielą się własnymi doświadczeniami, pokażą, jak zorganizować taką pomoc i udowodnią, że efektywna praca jest możliwa nawet na odległość

Terapie w onlajnach, czyli problemy edukacji zdalnej w trybie pracy indywidualnej

Małgorzata Cackowska

Codzienna realizacja terapii dziecka autystycznego za pomocą nowoczesnych pomocy dedykowanych

Jakub Stankiewicz

Skuteczna terapia dziecka z autyzmem – model IWRD

Anna Budzińska

Zdalne nauczanie w okresie pandemii, czyli w jaki sposób logopeda może usprawnić organizację terapii logopedycznej

Ewa Rycombel

Technologie w terapii autyzmu oraz terapii logopedycznej i pedagogicznej

Ola Rodzewicz

Stereotypy społeczne na temat „technologii” i „autyzmu”

Monika Zielińska-Miętkiewicz

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Learnetic SA, Azymutalna 9, 80-298, Gdańsk, Polska